:]

Jahopp, de här får bli ett inlägg utan några bilder då jag faktiskt inte kan lägga up några för tllfället :)
Idag (ikväll) efter jobbet ska jag på seans med gull-Malin på jobbet så jag hoppas väl att nåt händer eller både och, klart att det vore lite läbbigt men oxå vääldigt kul! :)
Hoppas på dej! ♥
Sen så har väl inte så himla mkt hänt egentligen, Malin tog med mej på en runda runt ....sjön (hahah) en mööörk kväll för några dagar sen, tur va äl att hon iaf visste va vi var! ;)
Åååså har Nicole varit över å kolla in nya lyan, så sen när hon å hennes kille kommit iordning (och när jag får) Ska jag väl gå dit å spana lite.. :D
Ehm.. Pippi e ute å springer av sej sitt fett å Snoffsi är inne men vi (jag) försöker ta ut honom i koppel som med pippi för att se om han kanske kan lära känna området INNAN jag släpper honom fri.
Juste nu kom ja på, Ewe tyckte att pippi va ganska lik en brittisk korthår men vad vet jag?
Men nu kallar jag henne för "mammas lilla britt" å då blir snoffsi "mammas lilla oäkting" kan ju va poppe eller den svarta långhåriga som hon oxå hängde med, aa pippi va nååågot lössläppt i vintras.. :S
     
Pippi                                       BrittKorthår

Kommentarer
Postat av: mamma

Alla tankar till Stefan Liv och hans familj idag =(

2011-09-07 @ 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0