<3

Heejsan superlänge sen sist, jo jag vet.. om det ens e nån som e inne här fortfarande.. hhahah  :D
Idag har jag varit ledig vilket jag oxå e imorrn va ganska slut i kroppen så det va skönt att få vila ut imorse även om jag gick upp tidigt men det va inte nån väckarklocka som ringde iaf. :)
Har varit väääldigt effektiv idag:
-Solat
-Fotat
-Varit en snabbis på östra me cykeln
-Sett 3 filmer bla.  "the other woman" med nathalie portman. Den var sjukt bra. (Å Elin, ja jag har nu sett due date å den tredje minns jag inte vad den hette.. :P )
-Cyklade ner till hamnen med Snoffsi i cykelkorgen :))))  Å han tyckte nog det va ganska mysigt iaf. Å Ja han va fastspänd så han inte skulle kunna hoppa ur å göra sig illa men han va så lugn så det kan nog hända att han får följa med igen, Väääldigt snart :)












♥ ξmelie


Kommentarer
Postat av: monika

hej! jättefina bilder. vad gullig Snoffsi är i korgen.

2011-05-21 @ 12:57:33
Postat av: mamma

Finfina bilder! Duktig du är ;)

Söt kisse åxå men ge grabben ett riktigt NAMN för guds skull..=)

Puss

2011-05-23 @ 22:28:53
Postat av: Malin

Superfina bilder! Kanske jag ska be dig fota lite så jag kan fia lite tavlor =) Vore ju kanon!



Superfin kisse/kissar. Mys med liten utflykt

2011-05-25 @ 22:30:04
Postat av: Mamma

Fler fina foton, tack =)

2011-06-10 @ 03:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0