Äntligen!

Nu har vi fått lägenheten, eller vi har haft den ett bra tag nu.. Har inte orkat eller tadit mig tid att blogga bara, har inte haft det humöret på väääldigt länge, trots att det finns saker att skriva och berätta om.
Jag har fått jobb nu i oxå, på jysk i övik nu över sommaren förhoppningsvis får jag vara kvar i höst med. :)
Idag spred dom charlotte, täänkte på er vid ett tiden.
Det är sååå fint här uppe! Längtar tills ni kommer upp, vill visa er vart jag numer ska bo :)
Tror att Ida och Charlotte redan varit här och sett, jag tror ju på sånt som bekant..
Lägger upp lite bilder från lägenheten nu eftersom jag inte har kunnat (orkat) göra det tidigare. Kommentera gärna eller fråga om det e nåt :)
PussåKram ξmelie

Sovrum

kök

kök

vardagsrum

vardagsrum

toalett

uteplats

utsikt


Kommentarer
Postat av: Marina

Mysig lägenhet emelie!

Hoppas du kommer trivas bra och att vi ses snart! :)

2010-05-23 @ 17:17:24
URL: http://bebblans.blogg.se/
Postat av: Elin

Ser ju supermysigt ut ju! :D Jag tänkte komma själv med buss eller nåt några dagar innan pappa och hampan kommer så kan vi umgås lite själva :D lääängtar! :D <3

2010-05-23 @ 21:09:56
Postat av: Johanna

Åh vad fint det ser ut! Lägenheten ser ju hur mysig ut som helst! Vad kul för dig :) vad bra att du fått jobb med :) Vi får väl ta en liten reunion snart tycker jag :) om du inte kan kommer ner till sthlm kanske vi kan få komma upp till dig och hälsa på :) skulle vara kul. Hörde att Elin var där? Ta hand om dig <3

2010-05-24 @ 17:03:57
URL: http://johannajohnson.blogg.se/
Postat av: MaMMa

Åh, stumpan vad fint ni har det =)

Å nu ser jag även var mina påslakan tagit vägen, hehe

Puss

2010-05-26 @ 15:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0