Sjukling.. :(

Hejhej, mår inge vidare idag.. har jätteont i halsen och snorar som fan.. ILLA!
har druckit te med honung och citron hela dan och tryckt i mej glass, sovit och nyst.. förhoppningsvis nyser jag ut alla baciller fort så jag snart är tillbax på banan igen :)
Imorrn vet jag intte vad som händer, om nåt händeer i huvvetaget, dvs om jag e bättre. om inte kommer jag ligga i soffan å glo på tv heeela dan, dricka te och försöka bli av med äckelförkylningen :S
På lörda kommer mamma, elin å hampan :) De ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Mms mamma

Hej hjärtat,

hoppas du är piggare nu! Är liksom dig krasslig men sitter på jobbet å lurar! Saknar lilla piPPi å er massor <3

Pussar mamma

2010-07-02 @ 02:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0