NuNi

.....ahapp, inte så mkt att säga eller kanske joo... aja,
igår va Gudrun Schyman här och föreläste om jämställdhet. Skitbra föreläsning! Hon om nån kan verkligen snacka för sig. Tre timmar satt vi och lyssna. Sedan bar det ner till internatet och atäda ur köket och sedan rummet.. :S
Inte sådär jättekul dårå.. men att få hem en räkning på 500:- känns mindre intressant.
idag var det avslutning och så, andré drog med sina päron vid typ två, sebbe å anett vid halv ett-ett och fredde drog redan på morgonen.
Nu ere bara jag kvar här i mitt kök, sitter och väntar på att sebbish ska komma tillbax med bilen så vi kan dra till övik.
Hörrni, från och med NU är jag/vi sambos :) heheh
Imorrn blire myskväll med anett å fredde oxå, får väl se vad vi hittar på för nå kulit :D
Hoppas ni hare bra och får en 3vlig helg!





bonusbild till Elin, dehär är byxorna som jag köpte i svall förut :)
Puss å kram ξ


Kommentarer
Postat av: Elin

haha najsish :D:D dom följer med mig hem i sommar:P:D



...jag skojar inte.

hehe aja, längtar som fan tills när vi kommer upp!!! :D ska bli sååå skönt!<3

2010-06-05 @ 15:23:28
Postat av: Emelie

hehe, dom följer INTE med "hem" i sommar, skojjar inte heller ;) haha

lääängtar oxå! som fan, villjuh ha dej här!<3

2010-06-06 @ 00:31:54
Postat av: mamma

Var är biderna på lilla PiPPiKissen då ;)

2010-06-07 @ 03:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0