∞~∞~∞~∞~∞~∞~∞

Idag är jag ledig efter en hård vecka, meen inte helt ledig ändå.. Var tvungen att storstäda, håller på å tvätta masssor (!) och gick ner på stan i ösregnet och shoppa.. (katthalsband (Hunter),sele + koppel, adresspingla, 2 håriga möss :], ett paraply till mig, gick in till frissan å kollla pris och tider dags att färga utväxten snart.. sen så gick jag till apoteket och sen till Ica och gick tillbax hem i ösregn, uppfriskande ganska skönt faktiskt, det e tur att vi inte bor så långt ifrån stan.
Sen när jag kom hem så testa ja halsbandet på Pippi --> too big :( hon får väl ha det senare eller nåt, tror inte dom hade några mindre.. selet funka ganska okej, i halsen va det lite stort men tror att det kan funka :) Om det inte ösregnar imorrn kanske vi går ut å går. heheh :)



♥ξ


Kommentarer
Postat av: monika mähler

åååå! vad farmors lilla pippi är söt.

2010-06-22 @ 12:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0