<3

Mamma va uppe i helgen med Macke å då kom dom med födelsedagspresenter å julklappar till mej å sebbe :) mums fillibabba, heheh
Jag fick öppna mitt stora paket vilket var en cykel! JäTTEFIN, en monark Karin cupcakes :) LOVE U MUM!!! ♥
Åså fick jag min julklapp födelsedagspresent av sebbe osså, å de va en ny telefon xperia 8? om man nu säger så?
En vit, passar mej perffa. Älskar dej mé! ♥

Pippi å poppe har testsuttit korgen, så dom får väl åka med på picknick i vår/sommar.
Cykelns färger är i pastell så den ser lite ut som en muffin eller som glass :)

Med recept på karins cupcakes på sadeln :) Mumma


ILL TELEFONO :)
see ya ♥ξ


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va fin cyckel, sån vill jag också ha. jätte fin tele.

2010-12-08 @ 19:03:35
Postat av: Mamma

Grattis Söta gamling!!! =) Hoppas du får en fin födelsedag!

Längtar efter dig!

Puss mamma å Ida

2010-12-22 @ 23:14:37
Postat av: Mamma

grattis gamling=) Hoppas din födelsedag blev bäst! Älskar dig!

Puss mamma å Ida

2010-12-22 @ 23:16:16
Postat av: Emelie

Hej sötaste mamma :)

aarå den blev bäst! <3

Älskar dej puss puss

2010-12-23 @ 00:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0